Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Συνέντευξη με τα γλυκά κοσμήματα της Tactus Impetus





Γεια σας κορίτσια! Για άλλη μια φορά ανακαλύψαμε μια μικρή δημιουργό που μας εντυπωσίασε με τα γλυκά κοσμήματά της. Την λένε Χαρά Αγνάντη και τα κοσμήματα της ονομάζονται Τactus Impectus. Για να δούμε τι μας είπε στην συνέντευξη που μας έδωσε:

- Καλησπέρα Χαρά, πες μας λίγα λόγια για σένα:

"Λέγομαι Χαρά Αγνάντη, 20 χρονών και είμαι από τη Λάρισα. Ξεκίνησα να ασχολούμαι με κοσμήματα από τα 13 μου ως χόμπυ και εδώ και ένα χρόνο επαγγελματικά. Ασχολούμαι με όλα τα καλλιτεχνικά όπως διακόσμηση, ζωγραφική, ηθοποιία, μακιγιάζ και κομμωτική. Σπουδάζω Ελληνοαμερικάνικη Ένωση και Αγγλικη φιλολογία στη Θεσαλλονίκη. Έχω συμμετάσχει σε διάφορα μπαζάαρ όπως στο share your art και l'art pack.



- Ποια είναι η κύρια πηγή έμπνευσής  σου;

"H έμπνευσή σου είναι ανάλογα με την διάθεσή μου...έχω παρατηρήσει όταν βρίσκομαι σε ένταση δημιουργώ τα καλύτερα σχέδιά μου."





- Που απευθύνονται τα προιόντα σου;

"Απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες καθώς και σε άντρες και σε γυναίκες"

















- Πιο είναι το αγαπημένο σου υλικό;

" Χρησιμοποιώ πάρα πολύ ύφασμα και κορδέλες. Είναι πολύχρωμα και μου ανεβάζουν την διάθεση."


- Ποια τα μελλοντικά σχέδιά σου;

"Μέσα σε σχέδιά μου είναι η δημιουργία ενός χώρου που θα μπορώ να εκθέτω τα  σχέδιά μου μαζί με την ομάδα μου".




Eυχαριστούμε πάρα πολύ την Αγνάντη για την συνέντευξη που μας έδωσε. Μπορείτε να δείτε δημιουργίες και να επικοινωνήσετε μαζί της στα παρακάτω link



https://www.facebook.com/pages/Tactus-Impetus/524103474273629

ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΧΡΙ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου