Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Συνέντευξη με την Θεοδώρα Νεστορίδου, την νεαρή αργυροχρυσοχόο



Γειά σας κορίτσια! Ένα νέο ταλέντο ανακαλύψαμε στο κόσμο του χειροποιήτου κοσμήματος. Η Θεοδώρα Νεστορίδου ασχολήθηκε για πρώτη φορά με την δημιουργία χειροποίητου κοσμήματος στα σχολικά της χρόνια, σπούδασε αργυροχρυσοχοΐα και τέλειωσε το  2011.

Έχει συμμετάσχει δύο φορές στην KOSMIMA by Helexpo Διεθνή Έκθεση Κοσμήματος ,Ωρολογιών, Πολύτιμων Λίθων, Μηχανημάτων και Εξοπλισμού όπου το 2010 της απονεμήθηκε το 2ο βραβείο και το 2011 το  τιμητικό δίπλωμα. Παράλληλα έχει συμμετάσχει σε εκθέσεις σε πολλές διοργανώσεις όπως Share your art,Pillbox,I made it Bazaar,L’art Pack, Artroom Καφωδείο Ελληνικό και στο Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμου.

Για να δούμε δουλειά της και τι μας είπε στην συνέντευξη που μας έδωσε:

-Ποιά είναι η κύρια πηγή έμπνευσής σου;


"Η έμπνευση μου προέρχεται από κάθε τι που βλέπω γύρω μου και γι’αυτό τον λόγο οι δημιουργίες μου είναι βιωματικές."


-Σε τι κοινό απευθύνονται οι δημιουργίες σου;

"Όλα τα κομμάτια μου απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες τα οποία χωρίζονται σε παιδικά, γυναικεία και αντρικά."




-Με τι υλικά δουλεύεις και ποιό είναι το αγαπημένο σου;

"Τα περισσότερα κοσμήματα μου αποτελούνται από μέταλλο όπως ασήμι, μπρούτζο και χαλκό καθώς είναι το αγαπημένο μου υλικό σε συνδυασμό με ημιπολύτιμους ή πολύτιμους λίθους."





-Ποιά είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

"Όνειρο μου είναι να δημιουργήσω έναν χώρο όπου θα στεγάζω τα κομμάτια μου, μέχρι τότε θα συνεχίσω να συμμετέχω σε διοργανώσεις. Η επαφή και η γνώμη του κοινού είναι πολύ σημαντική για μένα."


Ευχαριστούμε θερμά την Θεοδώρα για τον χρόνο που διέθεσε για αυτήν την συνέντευξη για να σας την συστήσουμε.
Τα προϊόντα της μπορείτε να τα βρείτε στο Twitter @CrEaTiOnS_of_me, στην σελίδα  στο Facebook
http://www.facebook.com/pages/-HaNdmAdE-CrEaTiOnS-/338646102834897
και στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://handmade_creations_.shareyourart.gr/


Επίσης την ευχαριστούμε για το κόσμημα που πρόσφερει για σας τις αναγνώστριες σε διαγωνισμό που ξεκινάει στις 4 Μαρτίου και για 15μέρες!!!
ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ


1 σχόλιο: